Domů / Doporučujeme / I s míčem se dá posilovat

I s míčem se dá posilovat

K posilování neodmyslitelně patří těžké činky a stroje. Napadlo vás však někdy posilovat i s nafukovacím míčem?

Nafukovací míč má doma snad každý, někdo na něj sedí u stolu, někdo ho má zase vyfouknutý nahoře na půdě. Ovšem málo kdo jej používá ke cvičení a přitom je cvičení s míčem velmi efektivní a hlavně zábavné, pohodlné a můžete s ním cvičit i v poklidu domova.

Ještě předtím něž začnete s míčem cvičit, je zapotřebí ověřit si, zda jste jej nafoukli skutečně, době, míč by neměl být ani moc silně nahuštěn a ani podhuštěn a je dobré znát také velikost míče, která vám vyhovuje.

Plank

Plank je klasickým cvikem, ale zkoušeli jste jej někdy na míči? Obtížnost tohoto cviku to zvýší hned o několik levelů. Položte nohy na míč a nastavte se do klasické plankové polohy. V této pozici se poté snažte vydržet co nejdéle. Pokud chcete, aby byl cvik ještě více náročnější, můžete si nohy dát ruce na židli. Pak teprve začne to pravé peklo.

Pike up

Pro posilování hlubokého vnitřního svalstva. Položte špičky na míč a opřete se o ruce. Následně se snažte přitáhnout své špičky položené na míči, co nejblíže k břichu. Zadek by vám při tomto cviku měl jít co nejblíže. Jedná se o poměrně náročný cvik, který vyžaduje sílu v břišní části a také ve vašich pažích.

Vývrtka

Dalším velmi zajímavým cvikem je tzv. vývrtka. Ta posiluje především břišní svalstvo. Stačí si jen položit nohy na míč a následně dávat nohu za nohu. Důležité je se plně soustředit a držet balanc. Tímto cvikem posilujete ruce, břicho a nohy.

Zvedání míče

Dalším poměrně náročným cvikem zaměřeným na celé tělo je podávání míče ve vzduchu. Lehněte si na zem, natáhněte ruce nad hlavu a uchopte míč, následně míč předejte vzduchem svým nohám a s nimi míč položte na zem a opět navraťte míč rukám a takto dokola opakujte.

O Vojtěch Sedláček

Shlédněte také

Okořeňte svůj sexuální život s pomocí erotické pomůcky

Žijete se svým partnerem už dlouhá léta a váš sexuální život je stále více bez …