Domů / Doporučujeme / Není čas na cvičení? Najděte si alespoň 15 minut denně

Není čas na cvičení? Najděte si alespoň 15 minut denně

Tělo je zapotřebí fyzicky namáhat a to nejen proto, aby dobře vypadalo, ale i proto, aby bylo zdravé. Správně prokrvené tělo je méně unavené, pravidelná zátěž zajistí pravidelnou stimulaci svalů, které nebudou ztrácet na svalové hmotě. Zátěž je důležitá i kvůli kostem, nedostatek zátěže vede k řídnutí kostí. Ne každý má však čas navštěvovat posilovnu, zejména ti, kteří se po práci věnují rodině a už jim nezbývá volný čas k fyzické aktivitě. Máme pro vás tip, najděte si alespoň 15 minut denně, které vám dají základ k tomu, abyste tělu poskytli cvičení, které vás udrží v kondici.

Jak tělo zatěžovat při nedostatku času?

Ideální řešení je vyhranit si každý den čas, který budete věnovat jen cvičení, jelikož nemá většina lidí odpoledne čas, nejlepší pro cvičení je ráno. Dopřejte si 15 minut cvičení, nastavte si budík o 15 minut dříve, to vám umožní provedení alespoň 5 cviků, které se postarají, aby nešla vaše kondice ke dnu. Cviky si poskládejte tak, aby bylo rovnoměrně zatíženo celé tělo a snažte se je obměňovat, ovšem ne příliš často, abyste mohli sledovat pokroky. Budete se divit, ale i krátké pravidelné cvičení má své výsledky. Dbejte, abyste posílili trup, paže i nohy. Pro muže jsou osvědčené kliky, které posílí prsní svaly, tricepsy i ramena. Zapomínat byste neměli na dřepy, které jsou základem pro pevná stehna a zadek, což ocení zejména ženy.

Zde je příklad ideálního ranního tréninku:

  • Dřepy
  • Kliky
  • Sklapovačky
  • Výpady
  • Přítahy na hrazdě

Využijte každý moment pro cvičení

Využijte zbytečný čas přes den, čekáte na stažení souboru nebo na telefon od klienta? To vám dává čas na sérii dřepů nebo kliků. Snažte se také eliminovat cestování autem či výtahem a krátké trasy zdolávejte po svých. Mnoho skvělých tipů pro cvičení vám poradí fitness magazín.

O Makawiel

Shlédněte také

Cvičíte se sportovními hodinkami?

Cvičení a pohyb je nadčasovým trendem, kterému se věnují lidé všech věkových kategorií. Mnoho z nás …